کمپین های هوشمند فعالیت بدنی و تناسب اندام ویژه سازمان ها

فیت آسا آماده است با همکاری مشترک با دانشگاه های علوم پزشکی، مراکز بهداشتی درمانی، سازمان های عمومی بویژه شهرداری ها کمپین هوشمند فعالیت بدنی و تناسب اندام فیت آسا را مبتنی بر برنامه جامع نقشه راه فعالیت بدنی و تناسب اندام در قالبی جذاب و کارآمد به مرحله اجرا درآورد.

سازمان های دولتی می توانند ضمن برگزاری این کمپین و آموزش های آن برای کارکنان خود، از امتیاز آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت در این برنامه – بر اساس مجوز و ابلاغ سازمان برنامه و بودجه به موسسه فرزان – بهره مند شوند.

بر این اساس، هدف از "کمپین هوشمند فعالیت بدنی و تناسب اندام فیت آسا" توانمند سازی جهت خودمراقبتی و تغییر سبک زندگی در افراد سالم بویژه فعالیت بدنی، برای پیشگیری از بروز بیماری های غیرواگیر و مزمن و همچنین در بیماران، برای کنترل عوارض و ارتقای کیفیت زندگی می باشد.

 دیگر ویژگی ها و قابلیت های نقشه راه فیت آسا 

  • UI گرافیکی زیبا به شکل بازی و ایستگاهی
  • امکان شیفت میان بسترهای وب و موبایل (پیام رسان تلگرام و اپلیکیشن موبایل فیت آسا)
  • الگوریتم های هوشمند برای تعیین ایستگاه های بعد بر اساس نتایج ایستگاه های قبل
  • ارجاع به باشگاه
  • ارجاع فرد برای مشاوره، ویزیت و آموزش
  • تعریف اعتبار و جایزه برای تشویق به تکمیل مراحل
  • امکان ثبت گزارشگیری از نتایج در قالب رنگین کمان هوشمند

 

این برنامه مشتمل بر ۹ سطح، ۵۸ ایستگاه مجازی و فیزیکی، دهها  برنامه مربی گری، مشاوره و هدفگذاری با کمک مربی، صدها سوال و پیام آموزشی، انگیزشی و اطلاع رسان، دهها مدل اعتبار و مدال،۱ برنامه آموزشی چندرسانه ای و تعداد زیادی فیلم و انیمیشن می باشد.

دسترسی به این برنامه می تواند از طریق موبایل بواسطه اپلیکیشن موبایل فیت آسا (دانلود اپ فیت آسا – کافه بازار) یا پیام رسان تلگرام (ارسال عدد ۱۰۰ به شماره ۱۰۰۰۶۵۴) یا سایر پیام رسان ها وهمچنین بصورت تحت وب (ثبت نام از طریق وب سایت www.fitasa.org) صورت گیرد.

خبرهای تصویری

نظرات ارزشمند شما