ایستگاه مشارکت (اختتامیه)

تبریک!

شما کمپین هوشمند فعالیت بدنی و تناسب اندام را با موفقیت به پایان رساندید. این، یک گام مهم برای ارتقای سلامت و زندگی سالمتر است. اما فراموش نکنید که تازه در ابتدای راه هستید. ما می خواهیم یک سبک زندگی فعال داشته باشیم و پیشرفت روزافزون غول بیماری های غیرواگیر را مهار کنیم. 
 
چقدر خوب است فعالیت بدنی خود را با تفریح و سرگرمی و همراه دوستان انجام دهید. دیگران را هم به فعالیت بدنی تشویق کنید و تجربیات جالب خود را برای ما ارسال کنید.
حالا که در برنامه فیت آسا برای ارتقای فعالیت بدنی و تناسب اندام خود شرکت کردید، این می تواند یک آغاز خوب برای تغییر در سبک زندگی شما باشد. برنامه کنترل وزن، ترک سیگار، تغذیه سالم، مدیریت استرس، مدیریت روابط فردی و برنامه های روزانه، تعادل در کار و زندگی، سلامت معنوی و … هر کدام می توانند برنامه و هدفی مشابه برای بهتر شدن سبک زندگی شما باشد.
 
در قدم اول، هر کاری که برای اصلاح سبک زندگی، به نظرتان می رسد بنویسید. از این لیست مواردی را که متناسب با شرایط و علایق شماست یا برای تان اولویت بیشتری دارد، انتخاب کنید. می توانید با اعضای خانواده یا دوستان نیز مشورت کنید.
 
موارد انتخابی را روی دیوار یا در یخچال یا دسکتاپ رایانه شخصی تان، نصب کنید طوری که هر روز راحت بتوانید آنرا ببینید. یک روز برای آغاز برنامه تغییر سبک زندگی، انتخاب کنید. حالا وقت عمل است…
 
بسیار خوشخال می شویم "تجربیات تان از برنامه حاضر"، "تغییرات در سبک زندگی تان" و "برنامه و اهدافی را که برای خودتان تعیین کردید" بصورت عکس، فیلم یا متن برای ما ارسال نمایید. ما تک تک آنها را می بینیم و در صورت لزوم پاسخ می دهیم. همچنین اگر به مشکلی برخوردید در خدمت تان هستیم.
در تلاشیم با حضور شما دورهمی داشته باشیم. خوشحال می شویم که در این راه، کنار هم باشیم.  
 
برای ارسال مطالب خود، از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:
اینستاگرام: salemsa_club
شماره فکس: ۶۶۴۲۳۳۰۴- ۰۲۱
آدرس پست الکترونیک: smartfit@salemsa.net
 
خبرهای تصویری

نظرات ارزشمند شما